وبلاگ جامع و تخصصي معماري وبلاگ جامع و تخصصي معماري .

وبلاگ جامع و تخصصي معماري

رپورتاژ آگهي خوب از سايت ركس سو

در دنياي ديجيتال ماركتينگ امروز، نميتوان به فكر فعاليت در دنياي آنلاين بود اما به سئو و بهينه سازي سايت اهميت نداد. رقبا هر روز قوي تر مي شوند و رتبه خود را در موتورهاي جستجو بالا مي برند. در نتيجه اگر نتوان در نتايج برتر موتورهاي جستجو جايگاهي داشت كسب و كار آنلاين خود را بايستي يك كسب و كار شكست خورده دانست.

شما از طريق رپورتاژ آگهي يا رپورتاژ خبري كه از موثرترين روش هاي تبليغات اينترنتي و يكي از اركان اصلي سئو سايت است، مي توانيد محصولات و خدمات خود را همراه با تصاوير و لينك هاي باكيفيت در سايت هاي پربازديد و با رنك بالا منتشر نماييد. تبليغ رپورتاژ آگهي علاوه بر افزايش تعداد بازديدكنندگان سايت، بر روي سئو و بهينه سازي سايت شما نيز تاثير به سزايي دارد.

تنها راه دريافت بك لينك دائمي آن هم از سايت هاي خبري معتبر بصورتي كه از سايت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سايت درگوگل شود، خريد رپورتاژ آگهي دائمي و با كيفيت است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۸:۲۹ توسط:71.Frasier موضوع: عمومي نظرات (0)

بيوگرافي چارلز جنكس؛ مورخ معماري پرآوازه ( بخش سوم)

آثار چارلز جنكس

چارلز جنكس به عنوان يكي از بزرگترين نظريه‌پردازان حوزه معماري، آثار بسياري از خود بر جاي گذاشته است كه عمدتا كتاب‌هايي در رابطه با نظريات نوين وي هستند. چارلز جنكس من جمله معدود معماراني به شمار مي‌رود كه عليرغم مطرح كردن تئوري‌هاي متعدد، آثار معماري چندان زيادي از خود برجاي نگذاشته است و بيشتر وقت خود را به مطالعه و تحليل آثار ساير معماران نامدار مي‌گذراند. همين امر سبب شد كه اين معمار بتواند با فراغ خاطر و بي‌طرفي، نظريه‌پردازي و نگارش كتاب‌هايي بپردازند  كه اهم آنها به شرح زيرند:

-جنبش مدرن در معماري  (Modern Movement in Architecture)

-معماري پرش كيهاني  (The Architecture of The Jumping Universe)

-كتاب ۵ معمار بزرگ نيويورك  (The New York Five)

-زبان معماري پست مدرن  (The Language of Post Modern Architecture)

-مدرن متاخر  (Late Modern)

-پست مدرنيسم چيست؟ What is Post Modernism))


برچسب: بيوگرافي چارلز جنكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۱:۰۹ توسط:71.Frasier موضوع: معماري نظرات (0)

بيوگرافي چارلز جنكس؛ مورخ معماري پرآوازه ( بخش دوم)

جنكس، متولد 21 ژوئن سال 1939 در بالتيمور، مريلند، پيش از تحصيل در رشته ي معماري در مدرسه ي عالي طراحي هاروارد، مدرك خود در رشته ي ادبيات انگليسي را از دانشگاه هاروارد دريافت نمود.

پس از فارغ التحصيلي در سال 1965، او به انگلستان نقل مكان كرد، و در دانشگاه لندن به مقام دكتري مورخ معماري نائل شد. در دوره هاي تحصيلي خود، او زير نظر منتقدان معماري مدرن همچون زيگفريد گيديئون و رينر بنهام آموزش ديد.

پايان نامه ي دكتري جنكس، به كتابي چاپ شده توسط او در سال 1972 به نام جنبش هاي مدرن در معماري بدل گشت. او سپس در پي نوشتن زبان معماري پست مدرن، ناپايداري و تغيير پذيري سبك هاي معماري پس از مدرنسيم را دسته بندي كرده و مورد بررسي قرار داد.


برچسب: بيوگرافي چارلز جنكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۰:۲۷ توسط:71.Frasier موضوع: معماري نظرات (0)

بيوگرافي چارلز جنكس؛ مورخ معماري پرآوازه ( بخش اول)

چارلز جنكس، مورخ معماري پرآوازه، معمار منظر و مدير مركز درماني سرطان مگي، به گزارش مجله ريبا در توييتر و با تاييد خيريه ي مركز درماني مگي، در سن 80 سالگي به تاريخ 13 اكتبر 2019 در خانه اش در لندن دار فاني را وداع گفت.

از جنكس بعنوان متفكر پيشتاز پست‌مدرنسيم در معماري ياد ميشود و نوشته هاي او در رابطه با تئوري هاي معماري پست مدرن، از شهرت بسياري برخوردار است. او اين مباحث را در كتاب هايش از جمله "زبان معماري پست مدرن" (1977)، "ساختمان نمادين" (2005) و "مدرنسيم انتقادي – پست مدرنيسم به كدام جهت ميرود؟" (2007) مورد بررسي قرار داده است.


برچسب: بيوگرافي چارلز جنكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۹:۵۵ توسط:71.Frasier موضوع: معماري نظرات (0)

چگونه در زمستان و تابستان داكت اسپليت گرين سايت تاسيسات دات كام را به درستي تنظيم كنيم؟

داكت اسپليت گرين يكي از انواع سيستم‌هاي گرمايشي خنك كننده است كه در فصل گرما بايد خنك سازي داكت اسپليت انجام شود و در فصل سرما گرمايش داكت اسپليت تنظيم شود. براي انجام نحوه تنظيم گرمايش و سرمايش، در ادامه اين مقاله با نحوه تنظيم سرمايش و گرمايش داكت اسپليت آشنا شويد.

نحوه تنظيم سرمايش و گرمايش داكت اسپليت

براي راه اندازي داكت اسپليت در تابستان و زمستان، بايد قبل از شروع فصل آن را تنظيم كنيد تا بتوانيد از آن استفاده كنيد.

داكت اسپليت گرين براي تنظيم خنك سازي و گرمايش نياز به انجام مراحل زير دارد:

ابتدا بايد حالت قبلي كانال شكاف را غيرفعال كنيم. به عنوان مثال، اگر گرمايش داكت اسپليت در حالت خنك كننده فعال است، آن را غيرفعال كرده و سپس حالت گرمايش كولر را فعال كنيد.

در ادامه اين مقاله سعي بر آن است تا نحوه تنظيم خنك كننده داكت اسپليت و همچنين نحوه تنظيم گرمايش اسپليت داكت به طور كامل براي شما توضيح داده شود.


برچسب: داكت اسپليت گرين، خريد داكت اسپليت گرين، قيمت داكت اسپليت گرين، كاتالوگ داكت اسپليت گرين، نمايندگي داكت اسپليت گرين، ليست قيمت داكت اسپليت گرين، مشخصات فني داكت اسپليت گرين، فروش داكت اسپليت گرين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 4
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۵:۵۴ توسط:71.Frasier موضوع: معماري نظرات (0)

رابرت ونتوري و رويكرد نمادگرايي تاريخي در معماري پسامدرن

رابرت ونتوري از اولين معماراني بود كه الگوهاي تزئيني و تركيب نمادهاي تاريخي را به طرز شجاعانه ايي در طرح هايش به كار برد. بيشترين تلاش او بر تاكيد و تمركز بر دو حوزه "سليقه" و"نمادگرايي" در معماري بود. او در كتاب خود تلاش داشت اصول اخلاقي كاركردگرايانه ايي را كه براي زمان طولاني بر انديشه معماري سايه افكنده بود تعديل كند و در نمونه هاي زيادي از بيان و آثار خود اشاره مي كند كه طراحي معماري با معناي تعمدي به كاركردگرايي صِرف غالب خواهد شد و از اين طريق با تلاشي آگاهانه حضور ديگر ارزش ها را يادآور مي شود.


برچسب: رابرت ونتوري، معماري پسامدرن، نمادگرايي تاريخي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۴:۱۱ توسط:71.Frasier موضوع: معماري نظرات (0)

معماري ساختمان خلاقانه با عنوان خانه كشويي در ژاپن

اين خانه مسكوني، در سال ۲۰۰۳ در شهرك مجيرو در توكيو ژاپن توسط مهندسين مشاور تندو طراحي واجرا گرديد و جايزه طراحي برتر كشور ژاپن را در سال ۲۰۰۴ به دست آورده است.

در اين خانه شخصي راه حل جالبي براي استفاده هوشمندانه از فضا پيشنهاد شده است كه نشان دهنده برخوردي خلاقانه در بهينه سازي استفاده از فضا و انعطاف پذيري هر چه بيشتر آن است. همانگونه كه از نام خانه پيداست بخش عمده اي از آن با تكيه بر وسايل كشويي كه در ديوارها جاسازي شده طراحي گرديده است. كانسپت اصلي طراحي اين خانه جاسازي فشرده تمام مبلمان مورد نياز يك خانواده مانند تختخواب، كمد، ميز، صندلي و وسايل فضاهاي خدماتي آنها متشكل ازآشپزخانه سرويس بهداشتي و انبارهاي ديواري است كه در يك سمت خانه و به صورت نواري قرار گرفته اند و ديگر فضاهاي خانه به طور باز و آزاد در نظر گرفته شده اند.


برچسب: خانه كشويي در ژاپن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۳:۰۵ توسط:71.Frasier موضوع: معماري نظرات (0)